Příklad 1 (pohled do zákulisí)

Tady je ukázka časového harmonogramu, který máme zpracovaný před každou kampaní. Říká, co se kdy bude dělat. Z takového plánu jsou jasné jednotlivé úkoly pro každého vojáka ve vaší armádě. 😉 Inspirujte se jím a začněte své kampaně také takto strategicky plánovat. Pro naše účely jsem tam doplnil, co jaká akce dělá z pohledu tří hlavní principů.

Příklad 2 (velké myšlenky v malém)

Tahle jednoduchá reklama na Facebooku má všechno. Celkem dobře se jí daří šokovat a vzbudit zájem „jak to dopadne“. Kvalitně oslovuje pravé motivy cílové skupiny, a to „získat nové zákazníky“. A na celém pozadí prodává, tedy v tomto případě je cílem registrace na webinář. No, řekněte sami, kdo by nechtěl vidět, jak to dopadne?

Příklad 3 (bulvární článek s výsledky)

Pravda je taková, že všechno nenaplánujete. Ale když znáte strategické principy, tak dokážete rozklíčovat obsah, který přesně zapadne do celé strategie, i když není dopředu naplánovaný. To krásně demonstruje tento článek, který popisuje celou akci, která opravdu nebyla plánovaná, ale dokonale do celého konceptu nakonec zapadla.