Příklad 1 (knížka za poštovné)

Knížka za poštovné je asi nejčastější použití strategie likvidační nabídky. U tohoto příkladu si odmyslete tu akci 1 + 1, dejte tam akci „knížka za poštovné“ za 99 Kč a časové omezení, a najednou prodáváte každému pátému návštěvníkovi stránky a máte tisíce platících zákazníků.

Příklad 2 (video a prodej)

Praktická ukázka využití strategie v praxi. Atraktivní magnet zdarma, který zaujme podnikatele se zájmem o reklamu na Facebooku. Po vyjádření zájmu o magnet následuje okamžitě likvidační nabídka, která je posléze ještě komunikována automatickým e-mailem. Celé je to umocněno časovým omezením nabídky.

Příklad 3 (nabídka po registraci na webinář)

Přesně tohle je ukázka, kdy likvidační nabídka krásně zaplatí veškeré náklady na reklamu. Použili jsme ji při sběru kontaktů na webinář. Právě na děkovné stránce po registraci jsme návštěvníkům okamžitě nabídli související produkt za akční cenu. Produkt je trošku dražší a nedocházelo k masovým nákupům, ale krásně to vycházelo tak, že produkt zaplatil reklamu na Facebooku.