Toto je uzamčený obsah. Pro odemknutí případové studie udělejte objednávku níže.
Případová studie: Jak uvařit milionovou kampaň

Pokud máte raději praktické ukázky místo suché teorie mám tu pro vás jednu bombu. Záznam z mé přednášky na Copykiller Festu o strategii milionové kampaně Copykiller.
Ukážu vám přesný postup, jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů hlavního kurzu za 1 071 799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč
Ve videu se dozvíte, jaké přesné kroky jsme udělali a proč. Odhalíme klíčové faktory, které vedly k úspěchu, ale i chyby, kterých jsme se dopustili.
Získejte tuto případovou studii za poloviční cenu!
Využijte dnešní nabídku a získejte přístup k této jedinečné případové studii za poloviční cenu. Tato akce platí pouze do dnešní půlnoci.
Dnešní nabídka obsahuje:
Profesionální videozáznam
v délce 41 minut
Pracovní sešit ke stažení
Celou prezentaci v PDF
Běžná cena: 499 Kč / 20 EUR
Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR
* Poloviční cena platí do:
Obsah případové studie "Jak uvařit milionovou kampaň"

01:40 Zdroje s kterými jdete do kampaně
Na začátku plánování každé kampaně je nejdůležitější si uvědomit jaké máte zdroje (finance, zkušenosti, partneři, data, atd.) s kterými budete tvořit celou prodejní strategii.

10:49 Vaše cílová skupina
Důkladná analýza cílové skupiny z několika úhlů pohledu (vaše sféra vlivu, koupěschopnost, atd.) je klíčová v dobrém zacílení celé komunikace vaší nabídky.

15:04 Produk
U plánování velké online kampaně si nevystačíte s jedním produktem. Bude jich potřeba více a navíc je budete muset tvořit s důrazem na celkovou marketingovou strategii.

20:57 Strategie milionové kampaně
Na konkrétních příkladech vám ukážu jak pracovat s nezájmem cílové skupiny o váš produkt. Jak poměrně rychle a efektivně získat důvěru a ochotu nakupovat.

35:55 Finální čísla online kampaně Copykiller
Odhalíme vám přesná čísla, včetně všech nákladů na kampaň Copykiller 2017.

38:58 Největší chyby v kampani
Tato přednáška vznikala zhruba půl rok po kampani. Tento dostatečný odstup nám ukázal celou řadu strategických chyb, kterých se můžete vyvarovat.

39:09 Co jsme udělali jinak
Dozvíte se, co tuto kampaň odlišilo od ostatních a jaké faktory přispěly k celkovému výsledku.
Využijte dnešní nabídku a získejte případovou studii za poloviční cenu.
Běžná cena: 499 Kč / 20 EUR
Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR